Anekdotai apie mokyklą

Blondinė mokytoja pastebėjo lauke stovintį vienišą storą vaiką, kai tuo tarpu kiti vaikai lakstė ir žaidė futbolą. Jai pagailo vaiko ir ji nuėjo su juo pašnekėti:
- Ar tau viskas gerai?
Vaikas:
- Jo.
Mokytoja:
- Nenori eiti pažaisti su kitais vaikais?
Vaikas:
- Bus geriau, jeigu aš liksiu čia.
Mokytoja:
- Kodėl?
Vaikas:
- Nes aš esu vartininkas!


Atvažiavo į mokyklą inspektorius iš švietimo ministerijos tikrinti švietimo lygio. Pataikė į istorijos pamoką. Pabuvo, paklausė, pasižymėjo ką reikia. Po pamokos išėjo prieš klasę. Mokytoja teiraujasi:
- Na, kaip ?
- Na lyg ir viskas gerai, tik turiu jums vaikai vieną klausimą. Kas paėmė Bastiliją ?
Vaikai sušurmuliavo, sako, kad jie tai tikrai neėmė. Mokytoja irgi pritaria, kad vaikai negalėjo paimt.
Nuėjo inspektorius pas direktorių. Tas klausia:
- Na, kaip ?
- Na lyg ir viskas gerai, tik kai paklausiau, kas paėmė Bastiliją tai vaikai sako neėmę ir mokytoja garantuoja, kad vaikai negalėjo paimti.
O direktorius sako:
- Žinot, nerimti toj klasėj vaikai ir mokytoja nelabai. Galėjo jie ir paimt.
Grįžta inspektorius į ministeriją. Ministras teiraujasi:
- Na, kaip ?
- Na lyg ir viskas gerai, tik kai paklausiau, kas paėmė Bastiliją tai vaikai sako neėmę ir mokytoja garantuoja, kad vaikai negalėjo paimti, o direktorius sako, kad nerimti toj klasėj vaikai ir mokytoja nelabai. Galėjo jie ir paimt.
Ministras:
- Aš gi perspėjau, kad brangiu daiktu į komandiruotes nesivežiotumėt!!!


Grįžta mero sūnus iš mokyklos, nieko nepastūmęs, nesumušęs, jėga savo teisumo neįrodęs ir mokytojos už pusmečio pažymį - nepapirkęs. 
Meras palinguoja galva ir taria: ką padarysi - kiekviena šeima ne be išsigimėlių...


Mirė senas mokytojas ir pateko į pomirtinį pasaulį. Jį paskyrė į pragarą. Po kurio laiko paaiškėjo klaida. 
- Atleiskit, įvyko klaida. Jūs privalėjote nužengti į rojų. 
Mokytojas žinią išklausė abejingai. 
- Man ir čia gerai, - pasakė, - po mokyklos ir pragaras – rojus. 


Grįžta pirmokas rugsėjo 1 - ąją iš mokyklos ir pareiškia:
- Viskas, į mokyklą aš daugiau neisiu! 
Tėvai klausia jį:
- Kodėl? Kas atsitiko? 
- Rašyti aš nemoku, Skaityti irgi nemoku. Tai dar ir kalbėtis neleidžia!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą