Žydiški Anekdotai

Mažas Moiše klausia pas rabiną.
- Rabine, kodėl žiemą šalta, o vasara šilta?
- Žiema visi šildosi, kuriana pečius. Šiluma po truputi skverbiasi į lauką ir iš lieto šildo orą ir iki vasaros sušyla. Supratai.
- O tada kodėl žiemą šalta?
- O todėl, kad vasarą niekas pečių nekuriana.
--------------------------------------
- Sara, brangioji, gal padainuok mums?
- Bet Abraomai, svečiai jau ruošiasi išeiti.
- O man tai atrodo, kad jie dar niekur neskuba.
--------------------------------------
Miršta senas žydas:
- Sara mano juodą kostiumą atiduok Moišei.
Sara:
- Ne, Jakobui atiduosiu.
- O aš noriu, kad Moišei atiduotum.
- O aš Jakobui.
- Klausyk Sara kas iš mūsų miršta, tu ar aš?

1 komentaras:

  1. Ir šeštą dieną Dievas pašaukė angelus ir tarė jiems:
    — Nusprendžiau sukurti šalį ir pavadinti ją Izraeliu. Tai bus graži žemė su sniego baltumo kalnu šiaurėje, su didžiule šviežia jūra centre ir nuostabia jūra pietuose, su tankiais vaisingais miškais ir sodais. Aš apgyvendinsiu šią šalį žydais, jie bus protingiausi ir genialiausi žmonės pasaulyje, kuriuos žinos visas pasaulis.
    „Bet, Viešpatie, ar nemanote, kad tai per daug vienai valstybei? – paklausė vienas angelas.
    - Visai ne! Tu dar nieko nežinai apie kaimynus, kuriuos aplinkui apgyvendinsiu

    AtsakytiPanaikinti